Peptydowa terapia włosów DR.CYJ

Peptydowa terapia włosów DR.CYJ Hair Filler to innowacyjny zabieg hamujący wypadanie włosów i przyspieszający ich odrost poprzez pobudzenie krążenia i rewitalizację mieszków włosowych.

Prace na tym preparatem trwały ponad 10 lat – ich zwieńczeniem jest nowa opatentowana formuła 7 rewolucyjnych peptydów i kwasu hialuronowego. Innowacyjność DR.CYJ Hair Filler to nie tylko sam jego skład, ale również nowa opatentowana technologia Przedłużonego Uwalniania Substancji Aktywnych – „Sustained Release Technology”.

To zupełny przełom, jeśli chodzi o sposób dostarczania substancji aktywnych – minimalna dawka skoncentrowanego preparatu jeszcze przez 2 tygodnie po zabiegu utrzymuje się w skórze, powodując powolne, długotrwałe uwalnianie się i penetrację składników aktywnych. Już pierwszy zabieg hamuje wypadanie włosów, natomiast kolejne stymulują odrastanie nowych, zagęszczają je i pogrubiają.

Spektakularne efekty widać już po 2 miesiącach.

Celem osiągnięcia najlepszych efektów zaleca się przeprowadzenie 4 zabiegów w odstępach co 2 tygodnie.

Terapię należy powtórzyć po roku.

Efekt stosowania preparatu zawdzięczany jest 7 składnikom aktywnym:

Peptydowa terapia włosów przeznaczona jest równo dla kobiet, jak i mężczyzn, nie tylko w przypadku łysienia androgenowego, ale także spowodowanego stresem, złą dietą, częstym farbowaniem lub też niewłaściwą pielęgnacją włosów i skóry głowy. Zabieg także świetnie wzmacnia włosy przed i po przeszczepie.

Pojedynczy zabieg z wykorzystaniem produktu DR.CYJ Hair Filler trwa do ok. 30 min. i polega na wykonaniu serii mikro wkłuć. Jest praktycznie bezbolesny i nie wymaga znieczulenia, ponieważ w przeciwieństwie do mezoterapii wymaga mniej wkłuć – podawana jest niewielka ilość skoncentrowanego preparatu.

Przeciwskazania:

Kobiety w ciąży i karmiące, dzieci i nieletni poniżej 18 r.ż., uczulenie na którykolwiek ze składników, zmiany skórne, choroby skóry, infekcje lub następstwa zakażeń paciorkowcami, przyjmowanie leków immunosupresyjnych, terapia sterydowa, choroby autoimmunologiczne, niewyrównana cukrzyca, choroby reumatyczne, powtarzające się anginy i zapalenie wsierdzia.